2010-06-15 ♥ 20:38:00

Fullt ös, medvetslös


Foto: Sofia S. Modell/Redigering: Jag


Idag har jag varit i full gång som vanligt. Nu när det är sommarvärme så måste man verkligen hälla i sig vatten för att inte stupa. Något jag har slarvat mig idag och fick lida av, blodsockerfall bl. a. Usch. Direkt när jag kom hem så var det bara att bege sig iväg igen för att träna. Nu när jag är hemma och bänkat mig framför "fula betty" känns det riktigt skönt. Så som dagar ska kännas. Imorgon är det nämligen fullt ös igen, så nu är det bara att ladda batterierna.

Bilden ovan har Soffan tagit på mig för 2 veckor sedan. Love it! Vad tycker ni? Vi får se när jag får styr på lite fler bilder från fototräffen ihelgen. Tyvärr så är ju tiden knapp. :(
Kommentarer
Anonym

I Uppsala har det regnat och varit grått sen i Torsdags, så kommer solen fram klockan 21.00. Lite sent tycker man ;)

2010-06-15 @ 20:52:09
sysslingarnas

fin bild! :)

2010-06-15 @ 21:03:57
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/
Clara

finfin bild:D

2010-06-16 @ 17:12:06
URL: http://ckklara.blogg.se/
Sessan

Den frisyren passar dig så himla bra.

2010-06-18 @ 14:59:23
URL: http://victoria87.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin