2010-10-01 ♥ 20:03:35

Oktobererbjudande


Modeller: Sofia S. och Helene N.
Hund: Yinnie (Ägare Helene N.)

Nu börjar hösten ta fart och sätta färg med dess varma färger. Färger som blir väldigt fina på bild. Vill du utvidga din portfolio, ha kärleksbilder eller kanske bilder på dina barn/husdjur? Nu har jag satt ihop ett erbjudande som gäller hela oktober månad.

Detta ingår:
1-2h fotografering
5 digitala bilder 2000px (lämpar sig för utskrift upp till 18x24 cm samt för internetbruk)
Pris 600 kr + moms

Ni som redan har bokat in en fotografering kan däremot inte utnytja detta erbjudande. Det är isf om ni bokar en till. Det är begränsat antal fotograferingar med detta erbjudandet så det är först till kvarn som gäller. Så se till att boka nu! :)

Boka gör ni genom att slänga iväg ett mail till [email protected] eller använda er av detta kontaktformulär.

P.S. Ev. reseersättning kan tillkomma.
Kommentarer
Bildevilde - Foto og webdesign

wow, det nederste til høyre var sykt fint!

2010-10-04 @ 17:35:11
URL: http://bildevilde.blogg.no
Sanna

Sv: okej tack. Jag får försöka jobba ihop lite så att jag kan anlita dig sen. En fattig student får hålla hårt i slantarna.



Men mitt mål är att ha råd o kunna genomföra en fotografering med dig sen, du är superduktig !



Tack ! Ja hon är en riktig goding min lilla ögonsten =)

2010-10-18 @ 23:07:34
URL: http://moonzanna.se

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin