2010-09-05 ♥ 18:39:53

Påminselse; Tider i Stockholm den 28/9



Än finns det 1-2 tider kvar den 28:e September i Stockholm. Så ni som bor i Sthlm eller i närheten borde inte tveka att boka in en fotografering. Det är fortfarande först till kvarn som gäller så skynda på! Ingen tidigare erfarenhet krävs och ingen reseersättning tillkommer.


PRISERNA ÄR:
Bilderna levereras bearbetade i storlek 2000 px, passar bra för förstoringar upp till 18x24 cm format samt användning på internet. Vid större framkallningar kan efterbeställning ske hos mig.

Paket Brons
- 30 min fotografering utomhus
- 6 redigerade digitala bilder
Pris: 750 kr + moms
.
Paket Silver
- 1 h fotografering utomhus
- 11 redigerade digitala bilder
Pris: 1150 kr + moms
.
Paket Guld
- 1-2 h fotografering utomhus
- 16 digitala bilder
Pris:  1250 kr + moms



PLOCKA IHOP DITT EGET PAKET
:

Fotografering:
Bearbetning och behandling ingår då i priserna.

30 min fotografering - 250 kr + moms
1 h fotografering - 450 kr + moms
1-2 h fotografering - 650 kr + moms

Digitala bilder:
Bilderna levereras bearbetade i storlek 2000 px, passar bra för förstoringar upp till 18x24 cm format samt användning på internet. Vid större framkallningar kan efterbeställning ske hos mig.

1-10 st.             85 kr/st. + moms
Fler än 10 st.     75 kr/st. + moms

Är du intresserad av att bli fotograferad? Skicka då ett mail till [email protected]. Ingen reseersättning tillkommer!
Kommentarer
Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-09-05 @ 19:10:26
URL: http://cevi.blogg.se/
Linafoto

Svar: Japp, det gör jag :)

2010-09-05 @ 19:55:54
URL: http://linafoto.blogg.se/
Camilla Rahbech

Ville ønske jeg kunne komme til Stockholm, dine fotos er fantastiske!!

2010-09-05 @ 22:35:03
URL: http://camillarahbech.dk
Sofia

Sv. Vad bra att du tyckte det! :) Jag hade för högt ISO och för lång slutartid. Men det passade bra i bilden där Ella galopperar och där hade jag sänkt ISO.

2010-09-06 @ 17:55:28
URL: http://flashess.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin