2010-09-10 ♥ 18:58:19

Fredag kväll



Vad gör jag denna fredagkväll? Jo jag jobbar. Fast med kul jobb. Jag designar nya CD-etiketter och omslag samt reflekterar nya idéer på bildleverans med min vän Sara. :) Jag tror det kommer bli så himla kanonbra när det väl är klart, extremt unikt om inte annat. Vi får se om jag visar hur slutresultatet blir här i bloggen när det väl är klart. Vill man vara unik så får man ju hålla det för sig själv nu för tiden som ni kanske vet. ;)

Om en timme tänkte jag dock ta en paus och titta på idol för en gångs skull. Uttagningen är ju den roligaste delen där man får se folk göra bort sig. Haha. Ska ni se idol?
Kommentarer
ottilia - f o t o

Klart man ska se Idol! Som du skrev så är ju uttagningarna det roligaste!



Härligt med en unik idé, lycka till! :)

2010-09-10 @ 19:26:21
URL: http://lindellottilia.blogg.se/
Ninnis fotoblogg

Jag har en fråga. Skulle du vilja berätta för mig vad det står på avtalen med dina kunder?

2010-09-10 @ 19:28:19
URL: http://missebonie.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin