2010-09-30 ♥ 17:05:03

Fin höstdag



Jag är fortfarande väldigt sjuk. Värre än igår. Så idag har jag faktiskt varit hemma från jobbet till och med. Usch usch, jag gillar verkligen inte att sjukanmäla mig från jobbet då jag vet att det ställer till problem för mina arbetskamrater.

Hur som helst är det en sjukt fin höstdag och jag fick en extrem fotoabstinens så jag tog med mig kameran utanför huset i 5 min för att fota lite motljusbilder. Nu är jag helt slut, men 2-3 bra bilder rikare. En ser ni ovan. På lördag ska jag fota lite höstbilder på en söt liten vovve vid namn Akilles och dess ägare. :) Bilder lär ni få se med. Jag hoppas jag är bra tills dess, det borde jag va.

Kameran kommer nog följa med till stallet också, jag är sugen på lite nya hästbilder på min älskade Pommis. ♥
Kommentarer
FOTOGRAF Anton

jättefin bild! :)

2010-09-30 @ 17:16:32
URL: http://fotografanton.blogg.se/
FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Ljuset är underbart och färgerna med !



Krya på dig !

2010-09-30 @ 17:24:22
URL: http://www.jpic.se/
Elsa

Hösten är otroligt härlig. Fin bild!

2010-09-30 @ 19:51:01
URL: http://elsaingrid.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin