2010-10-29 ♥ 16:36:57

Vinnaren av Britney Spears parfym är..

... Juliette Holmqvist med sitt öde:

"Jag vaknar upp i min stora säng i min lyxiga villa på Hollywood Hills. Min make-up artist kom precis och fixade både smink och hår. Sedan bad hon mig hoppa in i mina gucci-jeans och guess-topp för nu skulle jag ha konsert. Konserten är i Staples Centre och den är slutsåld eftersom min senaste singel blev en värdshit. Just denna singel är inspelad med Lil Wayne som jag ska ha konserten med. Mina gamla kompisar från Sverige som alltid stöttat mig med sången flög jag in med ett plan och checkade sedan in dom på Hilton hotell. Dom ska senare komma med limousin för att se konserten på VIP-arenan. Sedan ska vi med Lil Wayne och festa på de mest exklusiva krogarna i Hollywood, Dagen därpå vaknar man lite bakfull och tänker att en lyxig shoppingrunda lindrar huvudvärken. Trots alla som tryckt ner mig och all skit jag fått utstå då jag var yngre i lilla Backa i Göteborg, blir min stora dröm uppfylld. Det är mitt öde."



Ett stooort grattis till dig, snart väntar Britney Spears nya parfym i din brevlåda. :) Och tusen tack till er alla andra 124 deltagande att ni ville vara med. Fler tävlingar kommar att dyka upp. Jag lovar!

Kommentarer
Juliettee

Tusen tusen tack! U made my day. Du har en jättefin blogg förövrigt! :)

2010-10-29 @ 19:33:32
URL: http://lifeofjulle.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin