2010-10-11 ♥ 13:49:51

God morgon,

Eller man kanske ska säga god middag. Själv sitter jag dock med frukost och håller på och vakna till. Än så vaknar jag några gånger om natten fortfarande, så mina nätter blir lite längre än vanligt. Dock ska jag börja jobba igen på onsdag! Jag längtar dit! Ni anar inte hur det kliar i fingrarna att komma tillbaka till det normala livet igen. :)

Sen vill passa på att välkomna alla nya läsare! Jättekul att så många nya har hittat hit! Välkomna! Sedan söker jag fortfarande tips till nya inlägg, vad vill ni läsa/se mer av? Utveckla svaret också. Om ni skriver fototips, vad för fototips? Och om ni skriver photoshoptips, vad för photoshoptips?
Kommentarer
Miniflikkan

Jag vill se mer och läsa mer om din vardag! Det är det jag tycker är intressant (: Såklart vill jag se fotografier också, dina är jättefina!!

2010-10-11 @ 17:56:03
Sanna

Hejsan!

Har tankar om att starta eget inom fotografering då och undrar lite om vad det står i dina kontrakt till kunder? Även om du kanske skulle kunna berätta lite om hur det är att starta upp, vad man ska tänka på osv.

2010-10-12 @ 09:15:52
URL: http://sixbo.blogg.se/
Emma Wahlström

Gärna lite photoshoptips exempelvis lite om hur du fått till din design så snyggt! :)

2010-10-13 @ 17:12:15
URL: http://emmawahlstromfoto.blogspot.com

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin