2010-11-28 ♥ 16:10:17

Till arvika i snöstorm

 

Idag bar det som sagt iväg till Arvika trots det enormt dåliga vädret. Jag hade en provfotografering inbokad med ett brudpar som jag ska fota på nyårsafton. Bilderna tror jag kommer bli kanonbra då brudparet var helt underbart och platserna vi rekade var fantastiska. Dessutom ska brudparet även åka häst och vagn, hur mysigt är inte det?

Hur som helst överlevde jag iaf den minst sagt tuffa resan hem. Ingen plogad väg och om man bromsade så slirade man säkert 10-20 meter. Borset från att jag höll på att bli påkörd 2 gånger och fick hjärtat i halsgropen så gick det väldigt bra. En sak är säker och det är att jag INTE kommer att ge mig ut i snöstormen något mer idag. Vägrar!

Har ni snöstorm hos er?
Kommentarer
liiisaaas

över en meter snö här i Trollhättan..

2010-11-28 @ 17:16:29
URL: http://liiisaaas.devote.se/
Sessan

Jag kommer från Arvika från början innan jag flyttade till Östergötland.

2010-12-01 @ 21:57:30
URL: http://victoria87.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin