2010-06-30 ♥ 19:09:00

Marilyn Monroe



Sprang förbi en old-style-musikbutik (härligt ord va?) här om dagen. De sålde mest en massa LP, även en viss del CD men dessutom mycket bilder och annat random stuff som har en känsla som för oss ett par decennier bakåt i tiden. Själv har jag aldrig gått in i denna butik, men jag har på sistone intresserat mig för den analoga fotograferingen men även stilen på fotograferandet från mitten av 1900-talet. Vad passar inte då bättre att köpa några exemplar av dessa foton? Jag nöjde mig med de fyra korten ovan som bara kostade 9:- styck, grymt bra pris! Frågan är ju bara hur man ska använda dem.

I efterhand så undrar jag varför jag valde den där bilden på hunden, den ser så ful ut stirrandes där mitt i bilden. Inte för att hunden är ful, men ja ni fattar... Dessutom så passar den kanske inte ihop med de andra bilderna. Aja!

Som tidigare sagt vet jag inte var jag ska ha dem, så ni få gärna komma med tips! Vore ju synd om de bara fick ligga och damma... :)
Kommentarer
E

Coolt!

2010-06-30 @ 20:31:52
URL: http://photobyemma.blogg.se/
sonia

sätt upp de :) sjukt snygga!

2010-06-30 @ 22:05:27
URL: http://soniasfoto.blogg.se/
Anonym

sätt upp dem som ett collage på tex. väggen :)

2010-06-30 @ 22:29:02
Ninnis fotoblogg

Vart köpte du dem? Var det i Norrköping, i så fall vart?

2010-07-03 @ 10:22:40
URL: http://missebonie.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin