2010-06-01 ♥ 20:42:46

Tisdag


Gör som alla andra bloggare och publicerar en dagens outfit, detta är jag precis innan träningen. :P Orka vara seriös.

Jag har nu nyss kommit hem från ett Corepass, det fokuserar på mage och rygg. Och nog var det jobbigt, men jag blev ändå förvånad över hur mycket muskler jag hade. :P Nåväl, imorgon väntar 9 timmars arbetstid (utan raster inräknat) så jag hoppas inte jag har världens träningsverk så att jag inte kan hålla mitt tempo jag måste ha för att hinna i tid.

Hur som helst hoppas jag att ni har överseende med den dåliga uppdateringen, nu väntar Fula Betty och Desperata hemmafruar. Lovar mer uppdatering imorgon, och ihelgen kommer jag fixa iordning lite fototips för de som är intresserade. :) Jag funderar även på att filma när jag fotar modellbilder.

Ha det gott!
Kommentarer
Baso

Haha helskön bild :D

2010-06-02 @ 09:14:22
URL: http://baso.blogg.se/
Pamela

Aww, söt bild på dig!! ^^

2010-06-02 @ 10:53:40
URL: http://zoniex.blogg.se/
Sessan

Jag funderar på att testa på Core också :P

2010-06-02 @ 22:49:44
URL: http://victoria87.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin