2010-07-06 ♥ 13:25:31

Home, sweet home!

Sent igår kväll/natt efter mycket krångel med min förhyrda parkering så kunde jag komma in i mitt egna hem. Det var en oerhört skön känsla efter att ha varit på resande fot i 11 dagar. Det har varit en helt fantastiskt resa fyllt med värme, kärlek och lycka. Dessutom är det min bästa resa i mitt liv och jag kommer att resa tillbaka till Athen så snart jag bara kan med min sambo. Den staden är så underbart vacker med underbara människor.

Med mig hem har jag en mängd bilder, närmare 1500 stycken. När jag har valt ut dom bästa så kommer ni givetvis få ta del av dem i mitt kommande reseinlägg som kommer vara uppdelat i 2-3 delar. :)

Nu ska jag börja gå igenom alla bilder så kanske ni får läsa första delen redan ikväll!
Kommentarer
Sessan

Jag måste bara få fråga en sak ang när du fotade när ni var på semester. Fotade du i jpeg eller RAW?

2010-07-06 @ 13:43:06
URL: http://victoria87.blogg.se/
Lisa

2010-07-06 @ 13:45:17
Lisa

Välkommen hem igen! :D

2010-07-06 @ 13:45:32
Sessan

okey, har själv funderat på vilket format man ska fota när vi åker till Turkiet i sommar. Men blir nog i RAW för de blir ju faktiskt bättre bilder :9

2010-07-06 @ 15:23:10
URL: http://victoria87.blogg.se/
sandra

välkommen hem! (:

2010-07-06 @ 16:15:31
URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin