2010-08-25 ♥ 19:48:21

Midsommar i Fisheye


Bilder tagna av bästaste Zandra...

Minns ni midsommarafton iår? Det gör jag. Jag och Marko drog till stockholm där vi tillbringade midsommarafton hos vår vän Zandra och hennes sambo. Det blev ett trevligt midsommarfirande på en bakgård och lite folk. Dagen därpå, tidigt på morgonen drog jag och Makro vidare till Athen. Lovely!

Zandra och hennes pojkvän är också fotointresserade. På midsommar hade dom med sig sin systemkamera med ett fisheyeobjektiv! Det var en ruskigt rolig leksak om man säger så. Bilderna ovan är tagna med det. Det ser rätt kul ut med förvrängt ansikte. ;P För ni vet väl att jag inte ser ut så som på bilderna. haha. Möjligen den längst ner.

Någon gång om jag får några tusen över ska jag köpa mig ett sådant. Haha.
Kommentarer
Baso

Maw, charmigt med vardagsbilder :)

2010-08-25 @ 22:29:16
URL: http://www.baso.nu

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin