2010-10-06 ♥ 21:03:05

Finalisterna i fototävlingen

Nu har jag kollat igenom alla drygt 50 bidrag som trillat in under beloppet av 2 dygn. Det glädjer mig att så många ville vara med! Det trodde jag aldrig faktiskt.

Hur som helst har jag valt ut 8 bidrag som går vidare till final och omröstning. För att rösta skriver du bildens nr som en kommentar till detta inlägg och det är bara tillåtet att rösta en gång per person/ip-adress på ett bidrag. Det är alltså ingen idé att fuska och rösta flera gånger. Där emot är det helt tillåtet att skriva om omröstningen i sin blogg eller liknande ställen.

Omröstningen avslutas lördagen den 9 Oktober 2010 kl. 18.00.
Vinnaren kommer att presenteras senare under samma kväll.


TÄVLINGEN AVSLUTAD! Grattis Lisa-Mari, Bidrag nr. 1


1. Lisa-Mari. lmfoto.blogg.no


2. Frida. fridalautin.blogg.se


3. Vilde. bildevilde.blogg.no


4. Benedikte. redneck.blogg.no


5. Emelie. emeliut.blogg.se


6. Jennie. Missel.se


7. Ninni. missebonie.blogg.se


8.
Kathrine. katrinekri.blogg.no
Kommentarer
Bildevilde - Foto og webdesign

Oi, så koselig å få vere med! Tusen takk! :D

2010-10-07 @ 01:47:55
URL: http://bildevilde.blogg.no
amanda

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

2010-10-07 @ 04:50:48
Gilraen

Ingen kommentar/röst godkänns. Tävlingen är avslutad och vinnare presenterad. Grattis Lisa-Mari!

2010-10-09 @ 19:39:49
URL: http://gilraen.blogg.se/
Anonym

nydelig blogg du har!:))

2010-10-10 @ 09:47:24
rtgdf

BILDEVILDE <3

2010-10-10 @ 09:57:26

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin