2010-06-29 ♥ 20:30:01

Vem är Sara?

En midsommrig Sara in action. Filmad med Canon 5D Mark II + Canon EF 50/1,4 USM.

 

Sara Sjöström heter jag, är 20 år och bosatt i en mysig etta i Skellefteå (Västerbottens län) tillsammans med min pratglada undulat Louie. Vanligtvis driver jag bloggen santapola.blogg.se, men har nu fått äran att även blogga här medan Emma är ute och reser vilket blir en rolig utmaning! Att jag dessutom får göra det tillsammans med min vän Sebastian känns tryggt, jag är övertygad om att vi kommer vara bästa teamet ;)

Jag har sedan några år tillbaka ett stort intresse för fotografering och har på senare tid även fått ett växande intresse för det audiovisuella skapandet (en kombination av rörlig bild och ljud). När det kommer till det sistnämnda är det dock inga direkt genomtänkta eller speciellt seriösa produktioner jag gjort hittils, utan det har mest handlat om knasiga bjuda-på-sig-själv-videos. Men nu när jag har möjlighet att filma med mitt nya kamerahus (Canon 5D Mark II) har jag planer på att göra något mer genomtänkt så fort jag får tid för det :)

Eftersom jag måste göra allt hushållsarbete själv (Louie lever lyxliv han) och för tillfället går en serviceutbildning på heltid får jag inte så mycket tid över till roligare saker som att fota och blogga, men jag ska göra mitt bästa och försöka ta vara på de kvarstående dagarna som jag har möjligheten att gästblogga här!

När det kommer till mina gästinlägg så är min plan att jag ska bjuda på främst bilder, men även någon video toppat med lite lakritsströssel (text). Nu är det så att jag har ingen direkt erfarenhet av att gästblogga, så ni får hojta till ifall jag hamnar på skumma villovägar ;)

Jamen då kör vi!
Kommentarer
Sebastian

Damn good presentation Sarisch!



Jag ser fram emot ditt bloggande ;)

Sessan

Välkommen :)

2010-06-29 @ 21:11:34
URL: http://victoria87.blogg.se/
E

Älskar den filmen!

2010-06-29 @ 21:23:42
URL: http://photobyemma.blogg.se/
/JT/

Kul att du ska gästblogga!

Hur mår du?

2010-06-30 @ 14:04:28
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin