2010-06-18 ♥ 16:06:05

Osis+ - Hårets bästa vän?




Igår tror jag det var kom det ett paket hem till mig innehållande 2 osisprodukter (Flatliner värmeskydd och 4-Play moulding cream). I onsdags när jag var förbi Linda på hennes jobb fick jag med mig hem min favoritvolymprodukt (även kallat mirakelpudret) Dust it.

- Flatliner är till för att skydda håret när man plattar det. Tål hela 200 grader.
- 4-Play moulding cream är som ett flytande vax men ändå inte, perfekt för att hålla luggen på plats.
- Dust it gnuggar man in i hårbotten och det blir en megavolym, min favoritprodukt. <3
Kommentarer
h a i d i s -

Men gud tack så sjukt mycket! åååh, du gjorde min dag hihi :) <3

2010-06-18 @ 17:50:46
URL: http://haidis.se
JULIA

Hejsan!

Har bara en lite fråga angående fotografier.

Om man fotar i RAW , sedan när man ska lägga in bilderna på datorn behöver man något särskilt program för det då för när jag lägger in mina bilder jag provat fota i RAW så kommer dom inte fram precis som där inte är några foton att lägga in.

Tacksam för svar.

Massor med kramar Julia

2010-06-18 @ 19:27:05
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Junitjej

I love Osis!

2010-06-18 @ 23:09:17
URL: http://junitjejen.se
hmm..

alltså, du är verkligen jätteduktig på att fota! :) men jag har en liten fråga, ta inte detta fel nu, men din bakgrund är nästan similar to haidis.se! Var det meningen eller var det omedvetet? ;)

fortsätt med din blogg, du har verkligen talang!

2010-06-21 @ 10:28:40
G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Anonym: Tack ska du ha! Det glädjer mig att höra att du tycker jag fotar så bra. Jag förstår inte riktigt vad du menar med samma bakgrund. Men jag antar att du menar att min designbakgrund? Sanningen är att jag hadde denna design innan Haidi gjorde sin. Så jag tror mer att det är hon som låtit sig inspireras av min design. :) Vilket jag bara är glad för. Hoppas du fick svar på din fråga. Välkommen tillbaka!

2010-06-21 @ 10:34:26
URL: http://gilraen.blogg.se/
anonym

hej, tack för ditt svar! ja okej, men jag är sån som alltid ska veta sånt, haha. var inte meningen att låta otrevlig, bara så att du vet:) ha det så bra!

2010-06-23 @ 21:04:08
G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Anonym: Nej då, du lät inte otrevlig. Klart jag förstår att du undrar. :)

2010-06-23 @ 21:15:46
URL: http://gilraen.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin