2010-07-03 ♥ 20:38:35

Fruktst... Frågestund!


- SARA!! Haha jag vet inte hur jag ska gööööraaaaa.

- HAHA! Hur tänkte du när du gjorde detta Sebbisch? Vid första anblicken brast jag ut i skratt, men några sekunder senare blev den sjukt irriterande XD Vi skippar animationen, annars får väl läsarna fnatt ;)

- Hahah vi skippar hela idén XD. Dampdampdamp

- ...eller så gör vi inte alls det! 'Behind the scenes'-inlägg ;)



Nu tar jag (Sara) mig friheten och publicerar detta utan Sebastians vetskap! Han fick nämligen uppgiften att göra en snygg bild till vårat frågestundsinlägg, men som ni ser så blev det hela lite utflippat. ;)

Budskapet är i alla fall att just du som läser ska kunna fråga oss - Sara och Sebastian - om era funderingar kring oss. "Vilken är din favoritfärg?", "Vad är det äckligaste du har gjort i ditt liv?" eller "Varför har Sebastian en frukthatt på sig?". Be creative, be fun! Men glöm inte att dumma frågor förtjänar dumma svar...

Frågestunden pågår tills måndag! Vi kommer båda svara på samma frågor men har du en speciell fråga till någon av oss, visa gärna det tydligt bland frågorna!
Kommentarer
Anonym

kan inte du, Sebastian, börja blogga igen? (A)

2010-07-03 @ 21:31:33
Anonym

Vad är det roligaste att fota?

Hur mycket av eran tid lägger ni ner på fotografering per dag?

Vilket redigeringsprogram använder ni?

2010-07-03 @ 23:53:27
E

Varför slutade du Sabbaa blogga?

Sara, älskar du din iMaac? ;D

2010-07-04 @ 11:16:59
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Thea

Vilken är favoritglassen?

Bästa årstiden, varför?

Färg på väggarna i era sovrum?

Favoritdjur?

Coolaste namnet ni vet?

2010-07-04 @ 11:56:39
URL: http://theam.blogg.se/
Junitjej

Vilken rolig bild!

Vilken är din favoritblogg?

2010-07-04 @ 18:26:17
URL: http://junitjejen.se
Anna

Hej! Jag undrar om ni har någon favoritbild från er egen sida? Vore kul att veta!

2010-07-04 @ 19:12:50
Emelie Källman

Vem av er är coolast? :D

2010-07-05 @ 13:28:44
URL: http://mellliie.blogg.se/
E M M A

Sebastian: Blir du inte lite sugen själv av att fortsätta blogga när du gästbloggat ett tag här?



Sara: Kan du säga nån nackdel med din nya kamera? :p

2010-07-05 @ 19:48:18
URL: http://emmasfoto.com
Fanny

Skrynklar eller viker ni pappret på toa?

2010-07-06 @ 15:29:46

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin