2010-08-24 ♥ 18:17:38

Tisdag och regn


Foto: Emma Sandström Modell/Redigering: Jag


Idag har jag jobbat heeela dagen och är nu helt slut/färdig. Ikväll blir det till att fortsätta fixa med prislistor och sådant. Dock är det jobbigaste klart, nämligen bröllopsofferten! Och jag är riktigt nöjd, den blev supersnygg! När jag har köpt färg till skrivaren så kan jag ta kort och visa. :) Det regnar ju ändå bara nu förtiden så man kan lika gärna sitta inne och göra datajobben så kan man gå ut och roa sig sen när det blir sol. Om det blir någon mer sol...

Bjuder på en bild som min vän Emma tog på mig i somras. Se ovan. Gillar den skarpt.
Kommentarer
Lisa

Jättefin bild på dig. :)

2010-08-24 @ 21:45:56
viktor

gillar att det är starka kontraser mellan det svarta och vita. den ser inte grå dassig ut. skit snyggt!

2010-08-24 @ 23:56:35
URL: http://viktorbijlenga.se

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin