Lösenordsskyddade inlägg

Jag har valt att lösenordsskydda vissa av mina inlägg som jag anser vara för personliga för att vem som helst ska kunna läsa. De enda kraven jag ställer för att du ska få ta del av mina "hemligheter" är att jag ska veta vem du är och att jag ska känna att jag kan lita på dig att du inte ger ut lösenordet till någon annan. Ganska enkelt, eller hur? Men bli inte förvånad/ledsen om jag säger nej, det är ju trots allt mitt privatliv det handlar om.

Om du vågar och vill ansöka om lösenordet mailar du mig på [email protected]. Då ska du ange bloggadress, vem du är och varför du vill ha lösenordet.

Peace!

Klicka här om du vill komma direkt till den lösenordsskyddade bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0