TESTINLÄGG

Snart lämnar jag även blogg.se och drar vidare till wordpress.com. Så under min sista tid här tänkte jag göra lite goda gärningar och designa lite bloggar, gratis, förutsatt att jag får HELT fria händer att göra bloggdesignen. Passar den inte när den är klar kommer den lottas ut i bloggen. Så är du intresserad av att få din blogg designad av mig, hör av dig! Om det blir för många som är intresserade av en design kommer jag välja ut några som jag tycker verkar intressanta att designa åt.

Skicka ett mail med med bilder och ev. lite önskemål om färger och så till [email protected]

Vi kör texten en gång till bara för testhetens skull; Snart lämnar jag även blogg.se och drar vidare till wordpress.com. Så under min sista tid här tänkte jag göra lite goda gärningar och designa lite bloggar, gratis, förutsatt att jag får HELT fria händer att göra bloggdesignen. Passar den inte när den är klar kommer den lottas ut i bloggen. Så är du intresserad av att få din blogg designad av mig, hör av dig! Om det blir för många som är intresserade av en design kommer jag välja ut några som jag tycker verkar intressanta att designa åt.

Vi kör texten en gång till bara för testhetens skull; Snart lämnar jag även blogg.se och drar vidare till wordpress.com. Så under min sista tid här tänkte jag göra lite goda gärningar och designa lite bloggar, gratis, förutsatt att jag får HELT fria händer att göra bloggdesignen. Passar den inte när den är klar kommer den lottas ut i bloggen. Så är du intresserad av att få din blogg designad av mig, hör av dig! Om det blir för många som är intresserade av en design kommer jag välja ut några som jag tycker verkar intressanta att designa åt.

Skicka ett mail med med bilder och ev. lite önskemål om färger och så till [email protected]

Kommentarer
Postat av: emma

Tackar :) Välkommen till stora gänget lixom ;) hihi.

Kan du mycket om bloggdesign? Tänkte på ditt namn :)

2008-06-25 @ 01:50:40
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0