Om Gilraen


Jag som krafsar ner alla dessa rader heter Emma. Ett brinnande intresse för foto finna i mitt hjärta och jag är en lycklig ägare till en Nikon d40 sedan den 6/8 2007. Det är inte bara foto jag intresserar mig utav utan jag älskar även att redigera bilder och pilla med photoshop och många av mina verk ser du här i bloggen.

Förutom det kan jag tillägga att jag är en 18 årig flicka/tjej eller om du vill kalla mig kvinna, valet är ditt, i mina bästa år! Jag bär oftast svarta kläder då jag inte kommit underfund med att färg förgyller vardagen. Varför vara som alla andra? Jag kan även påpeka att jag hatar mitt bajsbruna hår och megastora fötter, finns det något fulare än stora fötter på kvinnor?

Hästar är en passion som jag har vigt hela mitt liv åt. Man kan alltså säga att jag är en hästnörd så det står upp till öronen, och inte blir jag mindre hästnörd av att vara ägaren till världens bästa häst! <3

Marko Wiikman är den person som betyder mest för mig, han är min kära pojkvän och halvsambo (om det finns något som heter så). Vi blev ett den 23 december 2003 och har hela livet framför oss tillsammans!

Musik är något som jag inte kan klara mig utan, jag drar mig åt det lite tyngre hållet så som hårdrock, metal och punk. Favoritbanden är Die Apocalyptischen Reiter, Lillasyster och Soilwork. Med andra ord kan man säga att radiofjant är alltså ingen ljuv musik för mina öron. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0