2010-10-08 ♥ 15:04:33

Vanliga Frågor

Vad använder du för kamera?
Nikon D300s, som reservhus har jag Nikon D200.

Vad använder du för objektiv?
Nikon Nikkor AF-S 50/1,4G och Nikon Nikkor AF 80-200 f/2,8

Vad tar du för en fotografering?
Aktuella priser och erbjudanden hittar ni på min hemsida. www.emmabertilsson.com

Gör du bloggdesigner på beställning?
Nej, inte för tillfället. Men jag har planer på att ta upp det igen.

Vad använder du för bildbehandlingsprogram?
Adobe Photoshop CS5

Har du någon fråga som du inte fått besvarad ovan? Ställ dem då på bloggsvar så svarar jag där så fort jag kan.
Kommentarer
Evelin (evenelle.blogg.se)

Hjälp vad fin blogg du har!!!

Vore kul om vi kunde följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-08 @ 15:38:16
URL: http://evenelle.blogg.se/
Ninnis fotoblogg

Bloggsvars funktionen fungerade inte så jag ställer min fråga här istället. Har du köpt CS5 eller hur har du fått det?

2010-10-09 @ 08:40:42
URL: http://missebonie.blogg.se/
Gilraen

Ninni: Jag har köpt Photoshop. Finns att köpa på adobe.com. :)

2010-10-09 @ 10:39:52
URL: http://gilraen.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin