2010-09-20 ♥ 20:22:37

Ny Iphone 3gs är nu min (igen)!


Gamla bilder ur arkivet på min lur...

 

Jag är så otroligt glad så ni inte förstår. Jag fick en helt ny Iphone på min garanti och jag hämtade ut den idag! Inte en skråma är det i den. <3 Så nu har jag faktiskt varit duktig och köpt ett sådant där plastskydd till skärmen också. Dessutom har jag en ny mjukvara i den också. Samma som 4an. Woho!

Iövrigt så kom jag precis innanför dörren. Jag och Ronja va duktiga som var iväg och tränade skivstång idag. Det var ett tag sen sist så det kändes riktigt rejält i armarna. Nu är jag skakis så jag undrar hur bra det kommer gå att jobba imorgon. Haha.

Kommentarer
♣ Sussisfoton.blogg.se

Garanti är bra grejer :)



Spana in min nya fotoblogg :)

2010-09-20 @ 20:47:46
URL: http://sussisfoton.blogg.se/
Clara

vill oxå ha en men vagar inte ha en i stallet och för att jag tappar min mobil väldigt mkt;P

2010-09-20 @ 22:56:40
URL: http://ckklara.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin