2010-09-18 ♥ 10:52:20

Musiktips: Van Canto - The Mission




Tänk vad mäktigt ljud ett par trummor, 4 sångare och 1 sångerska kan göra. Jag trodde aldrig det kunde va möjligt att skapa metal utan t.ex. Gitarr och bas men dessa killar + tjej har gett mig en knäpp på näsan. Just denna låt skriker väl inte metal, men det finns andra som har mer metalinslag, t.ex. iron maidens klassiska Fear of the dark eller Nightish genombrottslåt Wishmaster. En sak är säkert iaf, antingen hatar man det eller så älskar man det. Men jag har alltid varit svag för körsång men tyckt att de sjunger sjukt tråkiga låtar.

För mig blir det nog ett nytt favoritband att lägga in i min älskade iphone-lur när den kommer tillbaka.
Kommentarer
Baso

Haha shit vad häftigt :D

2010-09-18 @ 11:02:10
URL: http://baso.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin