2010-09-13 ♥ 19:10:02

Min älskling är trasig! :(



Idag uträttade jag en väldigt sorglig sak efter jobbet. Jag lämnade in min älskade Iphone på reparation! Det har nämligen blivit massor med små sprickor i skalet samt att det liksom har "fjällat" eller vad man ska kalla det. Jag kan tillägga att jag använt gummiskydd på den! Dessutom har den börjat haka upp sig ibland när jag öppnar kameran sedan jag förnyade operativsystemet. Någon mer som lidit av samma/liknande problem med sin vita Iphone 3Gs?

Medan min älskade Iphone är på lagning så får jag dras med min sjukt gamla Sony Ericsson w800i som joysticken typ har lagt av på. Inte skoj. Dock är det den enda som fungerar från mina tidigare (förutom Nokia 3310 då), resten har pajat..

Hur som helst, hur ska jag klara mig utan Iphone nu? Jag har inte ens mina kontakter kvar i telefonboken... Usch vad handikappad jag känner mig. Speciellt när jag inte har tillgång till mailen 24/7. Det turliga är ju att skadorna kommer högst troligt att täckas på garantin då det var 2 av de vanligaste problemen och eftersom de inte får öppna mobilerna (dvs. byta skal) så får jag isf en helt ny. Det tackar man väl inte nej till direkt. Så jag får väl hålla tummarna för att skadan täcks på garantin! Annars blir jag lissen.
Kommentarer
Linafoto

Såg på bloglovin att det stog 'Min älskling är trasig! :(' och en bild på dig och din kamera. Så jag trodde din kamera hade dött ellet nått :O

Tråkigt med iphonen... =/

2010-09-13 @ 19:36:09
URL: http://linafoto.blogg.se/
FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Usch vad tråkigt ..

Hatar när grejer går sönder :(

2010-09-13 @ 19:42:23
URL: http://www.jpic.se/
Anneli - A'la Foto

Trist när det går sönder men har du riktig tur så får du som sagt en ny! Det vore ju inte helt fel!

Men tänk vad beroende man blir av teknik när man är van vid den!

Hoppas det löser sig på bästa sätt för dig!

2010-09-13 @ 19:47:51
URL: http://alafoto.se/blogg
ilhana

åhh hoppas du får tillbaka den snart

2010-09-13 @ 20:08:08
URL: http://sorandom.org/
TESCHO - Web design, Photography & Doggies

Hoppas det går bra med reparationen o att det går fort!

2010-09-13 @ 20:33:06
URL: http://tescho.se/blogg
Anonym

hej! jag mailade dig igår. tacksam för svar så snart du kan. hälsn. janni

2010-09-14 @ 16:12:23

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin