2010-09-04 ♥ 21:21:58

Fullt ös



Ojojoj vad dålig uppdatering det blev även idag... Dock måste jag säga det att bara för att det är lördag betyder det inte att jag är ledig. Nej, oftast brukar jag ha bröllop inplanerade på lördagar eller andra fotouppdrag. Sen brukar jag även ägna mig åt redigeringsarbeten. Ovan ser ni hur min skärm ser ut just nu.

Jag hoppas ni har överséende, men jag återkommer med massa bilder när stormen har lagt sig lite. Just nu är prio ett mina kunder. :) Men snart är jag klar så jag hoppas på att vara tillbaka som vanligt imorgon.

P.S. Det blev ingen film igår, jag var för trött. Så vi ska se den nu är det tänkt. Big Fish, någon som sett den?
Kommentarer
Sigrid

Hej, SUper fin blogg.

Jär älskar den. :)

2010-09-04 @ 21:56:37
URL: http://aseet.blogg.se/
Sofia

Jag har sett den. Det var länge sen men jag vill minnas att den var bra :)

2010-09-04 @ 22:04:39
URL: http://flashess.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin