2010-09-07 ♥ 19:34:17

Die Apokalyptischen Reiter - Licht



Idag kom som sagt min födelsedagspresent från Tyskland som Marko beställt åt mig. Jag visste vad det var eftersom han hade skrivit ut en lapp och lagt i ett kuvert med 2 musikboxar från nuclear blast som jag fick välja bland. Jag valde en box från mitt favoritband Die Apokalyptichen Reiter innehållande en Licht-lampa och en special digipack CD med DVD i. Den här boxen finns endast i 500 exemplar och jag fick nummer 334.

Jag är såå nöjd och glad! Lampan är verkligen supercool/fin. Såhär ser den ut på:


Min favoritlåt med Die Apokalyptischen Reiter, Metal will never die...

Tack älskade Marko för den superfina presenten! <3

P.S. Jag har 2 andra sådana här specialboxar också. En till med Die apokalyptichen reiter och en med Sonata Arciia. Är det något ni vill att jag ska visa? :)
Kommentarer
Anonym

Ja visa dom andra två med! Denna va ju megacool!

2010-09-07 @ 21:23:39
Baso

Awesome ju ! :D visa mer!

2010-09-08 @ 15:48:51
URL: http://www.baso.nu
Marko

Sonata Arctica är till salu förresten, så slå till nu! I NEEDZ ZE MONEY!

2010-09-08 @ 18:02:23
Cissi

vad kul! :D

2010-09-08 @ 18:28:04
URL: http://cevi.blogg.se/
rebecca

jättefin blogg! :D

2010-09-09 @ 18:04:37
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin