2010-10-17 ♥ 15:18:28

Köp av bloggdesign?

Ni är många som mailar och frågar om jag gör bloggdesigner och hur mycket det kostar. Så jag har funderat ett tag och har nu kommit fram till att jag ska utöka mina tjänster igen lite smått. Så från och med nu kan man även köpa en bloggdesign för webblogg.se eller blogg.se. Ej wordpress.

Priset kommer att vara 350 kr inkl. moms för enklare designer och 450 kr inkl. moms för lite mer avancerade.
Jag har F-skattsedel så allt går lagligt till. Jag kommer göra bloggdesigner i mån av tid. Så om ni är för många så kommer ett kö-system göras.

I en enkel design ingår:
- En unik designad header
- Valfritt typsnitt
- Valfria färger

I en lite mer avancerad design ingår:
- En unik designad header
- Valfritt typsnitt
- Valfria färger
- Inforuta på valfritt ställe
- Horisontell meny (drop down)
- Extra menysidor

Vill du beställa en design kontaktar du mig genom att skicka ett mail till [email protected] för vidare infortmation. Om du har några frågor kan du även ställa dem till samma mailadress.
Kommentarer
FOTOGRAF Anton

trevligt :)

2010-10-17 @ 16:10:41
URL: http://fotografanton.blogg.se/
emmaid

Schweeeet =D Gjorde jag inte designer själv skulle jag nog köpa ;D

2010-10-17 @ 17:38:48
URL: http://idjut.blogg.se/
JOSEFINE NYBERG - FOTOBLOGG

Grymt! Känns mycket mer okej att folk tar betalt när de faktiskt kan göra allt lagligt :)

2010-10-18 @ 19:13:19
URL: http://fina.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin