2010-10-28 ♥ 11:38:25

PÅMINELSE! Vinn presentkort och Parfym!

Ni glömmer väl inte att delta i tävlingarna som pågår just nu? Några av er kanske till och med har missat att dom existerar. Därför tänkte jag påminna er om mina två tävlingar som pågår just nu:

Idag kl. 23.59 avslutas tävlingen där du kan vinna en
Britney Spears Parfym. KLICKA HÄR för att komma till tävlingen. Parfymen har ett värde av ca 400 kr.

Imorgon kl 19.00 avslutas tävlingen där du kan vinna ett presentkort på en valfri kanvastavla. KLICKA HÄR för att komma till tävlingen. Presentkorets värde ligger på 300 kr.
Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin