2010-11-22 ♥ 20:47:52

Fullt ös, medvetslös!


Dagarna går sjukt fort och jag har tusen saker att göra varenda dag. Som grädde på moset verkar det även som att min bils kammrem (som nyligen blivit bytt) har blivit felmonterad och gnisslar som satan. Så jag måste lämna in den på verkstaden igen. Vilket jag inte har tid med egentligen. Suck.

Hur som helst. Jag gör mitt bästa för att hålla bloggen vid liv trots alla tusen bollar jag har i luften. Något jag kan glädja er med är att en ny bloggdesign ligger och lurar.

Ha det gott!
Kommentarer
Jonna

Hejsan!

Jag har en fråga angående länkarna som du har

högst upp till vänster på sin side.

De med "Vanliga frågor" & "Bloglovin'".

Hur har du fått dit dem? Har du något tips på

en tutorial som man kan få hjälp av eller så? :)

Skulle vara snällt ifall du gav mig ett svar på detta!

2010-11-23 @ 00:41:20
URL: http://tiiotusen.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin