2010-06-17 ♥ 19:53:22

Sunshine #3


Foto: Sofia S. Modell/Redigering: Jag


Bjuder på en till motljusbild som Sofia tog på mig med min kamera härom veckan. Love it. Fick en fråga om vilket objektiv som används vid denna fotografering. Svaret är Nikon Nikkor AF-S 50/1,4G. Samma objektiv som till alla mina övriga porträttbilder.

Jag längtar supermycket till vår Athen-resa och måste shoppa på mig lite fler minneskort. 16 gb tänkte jag. Då kommer jag totalt ha med 36 gb. Det borde ju räcka? Ni anar inte hur mycke skoj saker vi ska göra, bl. a. ska jag gå på min första openair-biograf någonsin!!

Jag har dock fortfarande extrem beslutsångest för vilken systemkamera jag ska ta med. Nikon D40, D200 eller D300s? Det är frågan. Just nu lutar det åt D200 då jag känner mig sjukt handikappad med D40 nu när jag är van vid semiproffs.
Kommentarer
Anonym

d200 är nog det bästa valet

2010-06-17 @ 20:30:06
Emelie Talvis

Fin bild :)

2010-06-18 @ 11:02:56
URL: http://etalvis.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin