2010-06-04 ♥ 19:33:01

Ny frilla


Ett minne blått...


Idag efter jobbet fick jag håret klippt av en frissör. Det blev superkort (tycker jag). Strax nedanför axlarna. Jag vet inte om jag tycker om det eller inte, lite längre skulle väl inte skadat. Men å andra sidan växer det ju ut igen. Och sedan är jag väl inte van vid så "kort" hår heller. Vi får se om ni får se några bilder på de eller inte, Sofia ska ev. fota mig på söndag. Om jag inte ångrar mig. :P Jag har ju som sagt inte vant mig än....

Imorgon ska iaf Marko färga mitt hår. Det blir mörkbrunt, förhoppningsvis.
Kommentarer
Lisa

sjukt fint! <3

2010-06-05 @ 11:46:22
D A G A K A R L S S O N

Jäklar vilket hår! :D Vill också ha långt... ^^

sjukt söt bild också ^^

2010-06-07 @ 10:09:30
URL: http://dagakarlsson.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin