2010-07-13 ♥ 14:38:19

T I S D A G



Idag vaknade jag av att det åskade ute, väldigt nära. Sen kunde jag inte somna om. Så jag gick upp vid 5 på min lediga dag. Det kändes ju sådär. :/ Hur som helst så har jag en städdag här hemma idag, det är välbehövligt. På torsdag kommer min sambo hem så då är det väl trevligt om det är nystädat.

Det är sjukt varmt och kvavt nu förtiden, svetten rinner för inget. Det är jobbigt då och iaf jag sover sjukt dåligt på natten pga av det. Någon mer som har samma problem?

Ikväll bjuder jag på lite fler modellbilder, så håll utkik.
Kommentarer
nathalie

oboy om jag har samma problem!

2010-07-13 @ 14:55:31
URL: http://igottagetsmart.blogg.se/
Frida

Så fin bild!

2010-07-13 @ 15:08:50
URL: http://fridalautin.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin