2010-07-14 ♥ 18:07:59

O N S D A G


Bild från mitt sthlm-besök hos Emma Sandström. Det är även hon som står bakom kameran. ;)


Idag har jag jobbat hela dagen trots att jag inte mått bra alls. Direkt när jag kom hem så stöp jag i säng och sov i nästan 2 timmar då det inte blev mycket sömn inatt. Nu ska jag snart ner till tvättstugan och tvätta också. Jag måste även om jag inte orkar.

För övrigt så börjar jag bli riktigt less på min gamla laptop. Jag vill verkligen ha en ny dator NU så jag kan redigera mina bilder på ett vettigt vis. Nästa datorköp blir en Imac, kosta vad det vill kosta men jag ska ha en. Just för att den är så bra för bild och design.

Nej, nu ska jag masa mig ner till tvättstugan. Ciao!
Kommentarer
Lisa

Gud va vacker du är! <3

2010-07-14 @ 19:49:37
JOSEFINE NYBERG - FOTOBLOGG

Vacker bild :)

2010-07-14 @ 20:49:22
URL: http://fina.blogg.se/
Malin

Tävling på bloggen där du kan vinna valfritt close-up filter, var med? ;D

2010-07-15 @ 12:07:44
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Elin

Jag har snart använt den en dag och jag är lite irriterad på att den är så svår att "scrolla" med.. istället för att ta tag och scrolla så klickar den in på grejer i listan... sjukt irreterande och tålamodskrävande, jag hoppas det bara är jag som är klumpig och att jag vänjer mig...

2010-07-15 @ 16:49:59
URL: http://nevnarien.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin