2010-07-10 ♥ 17:56:30

En bröllopsdag


Bild på brudens vackra blommor från idag...


Idag är det ingen vanlig dag. Nej, för idag gifte sig min sambos bror Miika med sin fina fästmö Mari. Dock hade jag ett bröllop inplanerat sen lång tid tillbaka så jag kunde tyvärr inte närvara vilket kändes väldigt dumt. Men så är det när man har ett sådant jobb som jag har. Dessutom bor dom i Kokkola i Finland så man åker ju inte dit på en timme direkt heller. Däremot har jag följt med dem i mina tankar hela dagen och jag önskar dem all lycka som finns!

Bilderna från dagens bröllop blev sjukt bra, så jag hoppas att det söta paret blir lika nöjda som jag. :)

P.S. Bilder på paret kanske kommer upp senare beroende på om det är ok.
Kommentarer
Lisa

Hoppas vi får se bilderna sen. Dina är ju så amazing! <3

2010-07-10 @ 19:09:16
Camilla - Foto & Design

SV: Aw, tack vad söt du är! :) Vad glad jag blir!



Och angående ögonbrynen.. jag är inte alls nöjd med dom just nu, olika och för tjocka! haha ;) men tack!!

2010-07-10 @ 21:08:57
URL: http://millao.webblogg.se/
Madde

Så fin bukett och bild:)

2010-07-10 @ 23:21:15
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/
Fotograf Jenny Eriksson

Fin bild :)

2010-07-11 @ 10:46:58
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin