2010-12-05 ♥ 15:49:18

Snödag




Idag har det snöat, snöat och åter snöat. Jag gick upp tidigt för att bege mig ut på jobb. Det första jag fick göra var att skotta fram bilen = Mindre kul. Men nu är jag hemma och då väntar massor med arbeten på datorn. Jag har inte fått min imac än, men jag hoppas på att jag får hämta den imorgon. Annars blir det tisdag. :)

Största problemet är väl att jag inte har något skrivbord, än. Innan jag kan shoppa ett måste förrådet i källaren rensas så att mitt skrivbord kan ersätta en bäddsoffas plats i datarummet. Och frågan är ju, NÄR ska man ha tid med rensningen? Det får nog bli runt jul och mellandagarna. :P Tills vidare får köksbordet vara tillfälligt skrivbord.

Nej, nu var det datajobb. Vi hörs!
Kommentarer
MICHAELA D

Haha, jag trodde du hade stavat fel till "söndag" först;)

2010-12-05 @ 16:37:34
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Jenny

Du är sådär himla duktig så man tappar andan! :)

Tänk att få bli fotograferad av dig! :)

2010-12-05 @ 19:57:47
URL: http://jennyjanssons.se
Zandra Nilsson

Jag har skottat hela föräldrarnas stora gårdsplan idag. Puh!

Vad härligt med ny dator! Min är över ett år nu, galet vad tiden går fort. Men jag trivs verkligen bra med den :)



Jo jag tänkte fråga om jag får använda bilden på mig som du la upp här till profilbild på facebook. Skriver så klart att du fotat och redigerat!



Hoppas att ni hunnit ta igen er lite från kryssningen :)

2010-12-05 @ 23:29:38
URL: http://drak.bloggagratis.se/
freelance writers

When the snow stars to melt everybody is waiting for the spring!


Läs detta innan du kommenterar:
- Jag fotar med Nikon D300s med dirverse tillbehör.
- Jag gör inga bloggdesigner på beställning.
- Det är förbjudet att kopiera bilder på denna blogg.
- Kränkande kommentarer publiceras inte.
- Har du frågor? Skriv dem då i formuläret som du hittar till vänster i menyn eller under kommentarsboxen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin